لیست قیمت انواع سیم و کابل سیمیا

محصول قیمت محصول قیمت
سیم افشان رنگی/ارت سیمیا تماس بگیرید کابل مخابراتی طوسی هوایی سیمیا تماس بگیرید
سیم بند تخت سیمیا تماس بگیرید کابل مخابراتی مشکی زمینی سیمیا تماس بگیرید
سیم رانژه مخابراتی سیمیا تماس بگیرید کابل مفتولی NYM سیمیا تماس بگیرید
کابل آیفونی طوسی تماس بگیرید کابل مفتولی NYY سیمیا تماس بگیرید
کابل ابزار دقیق KXN سبز سیمیا تماس بگیرید کابل افشان کنترل TPE کلاس 6 سیمیا تماس بگیرید
کابل اعلام حریق قرمز سیمیا تماس بگیرید کابل افشان کنترل سیمیا تماس بگیرید
کابل افشان تخت سیمیا تماس بگیرید کابل کواکسیال سیمیا تماس بگیرید
کابل افشان سیمیا تماس بگیرید کابل افشان شیلددار سیمیا تماس بگیرید
شماره تماس برای خرید سیم و کابل سیمیا

درباره سیم و کابل سیمیا

در اوایل انقلاب صنایع و کارخانه‌های کشور از جمله کارخانه‌های تولید سیم و کابل اوضاع نابسامانی پیدا کرده بودند. شرکت‌های غربی و نمایندگی‌های آن‌ها و مدیران با تجربه ایرانی نیز کشور را ترک کرده بودند. در همین زمان، یعنی 27 دی ماه 1360، شرکت سیم و کابل سیمیا در اسلام شهر و در سالنی با مساحت 480 متر مربع تاسیس شد. نام این کارخانه در ابتدا الکتریکال وایزر ثبت شده بود، اما با تصویب قانون فارسی سازی نام‌های تجاری، این نام به “سیمیا” تغییر یافت و از آن به بعد در تمام اسناد رسمی با “سیم و کابل سیمیا” از آن یاد می‌شود.

شرکت سیم و کابل سیمیا فعالیت خود را با 10 نفر آغاز کرد و بعد از گذشت مدت زمانی، تعداد کارکنان آن به 30 نفر رسید و توان تولید سالانه 1500 تن سیم و کابل ساختمانی را پیدا کرد. از آنجا که نیاز کشور به محصولات با کیفیت سیم و کابل افزیش پیدا کرده بود، در سال 1372 تصمیم بر این شد که کارخانه به نصیرآباد، به زمینی با مساحت 2000 متر مربع و سالنی به مساحت 600 متر مربع انتقال پیدا کند تا توان تولید آن افزایش یابد.

پس از مدت زمانی کارخانه تولید سیم و کابل سیمیا فعالیت خود را در سالنی به مساحت 3600 متر مربع، با ظرفیت تولید 5100 تن سیم و کابل در سال و با افزایش تعداد کارکنان به 130 نفر گسترش داد. در سال 1385 تصمیم بر این شد که دفتر مرکزی سیمیا در تهران، خیابان دکتر بهشتی دایر شود و در سال 1389 مراحل ساخت آن به اتمام رسید.

از افتخارات این شرکت دریافت عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد می‌باشد. گواهی‌های معتبر ایزو 9001، ایزو 14001، ایزو 18001 و ایزو 17025 نیز در کارنامه این برند محبوب دیده می‌شود. همچنین محصولات این کارخانه از گواهی نامه استاندارد کیفیت اتحادیه اروپا (CE Mark) که از متداول‌ترین استانداردهای موجود در انوع سیم و کابل به شمار می‌رود، برخوردار هستند.

پردیس کابل گستر، نمایندگی رسمی سیم و کابل سیمیا

پردیس کابل گستر، نمایندگی رسمی سیم و کابل سیمیا بوده و شعبه فیزیکی آن در تهران، لاله زار جنوبی، کوچه باربد، پاساژ گسترش، پلاک 17 واقع شده است. با توجه به تغییر نیازهای زندگی افراد، بر آن شدیم تا با راه‌اندازی این فروشگاه، امکان خرید محصولات باکیفیت سیم و کابل سیمیا را برای هم‌وطنان عزیزمان از سراسر ایران فراهم کنیم.

راهنمای قیمت و خرید سیم و کابل سیمیا

در خط تولید سیم و کابل سیمیا، محصولات متنوعی وجود دارد از جمله سیم و کابل‌های افشان و نیمه افشان، سیم و کابل‌های مفتولی، سیم و کابل‌های خودنگهدار، سیم و کابل‌های کنترل و … . می‌توانید لیست محصولات سیم و کابل سیمیا را در فروشگاه پردیس کابل گستر مشاهده کنید.

در مورد قیمت هر یک از انواع سیم سیمیا و کابل سیمیا باید بگوییم با توجه به کیفیت بالا در تولید آن‌ها، بسیار مقرون به صرفه بوده و نسبت به کالاهای مشابه با کیفیت یکسان، از قیمت مناسبی برخوردار هستند. با توجه به نوسانات قیمت‌ها در بازار، از نوشتن قیمتی ثابت در لیست قیمت‌ها خودداری کردیم و پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیزمان در مورد محصولات و قیمت آن‌ها می‌باشد. ارسال کالا نیز در 7 روز هفته به سراسر کشور امکان‌پذیر است.

شماره تماس برای خرید سیم و کابل سیمیا

سوالات متداول

محصولات فروشگاه گارانتی هم دارند؟

فروشگاه پردیس کابل گستر در خدمات پس از فروش، تعویض کالا تا 7 روز پس از دریافت آن توسط مشتری را ضمانت می‌دهد.

هزینه ارسال محصولات چقدر است؟

مانند سایر محصولات پستی، با توجه به وزن کالا و میزان مسافت، هزینه ارسال آن هم متفاوت است.

چرا پردیس کابل گستر؟

از آنجا که پردیس کابل گستر نماینده رسمی سیم و کابل سیمیاست، محصولات را با حداقل قیمت به فروش می‌رساند. همچنین فروشگاه فیزیکی ما از قدیمی‌ترین نمایندگی‌های این برند در خیابان لاله زار تهران، قلب فروش انوع سیم و کابل‌ها، می‌باشد.

پرفروش‌ترین انواع کابل سیمیا

کارخانه سیم و کابل سیمیا، انواع مختلفی از سیم و کابل را با بهترین متریال موجود و آخرین تکنولوژی روز تولید می‌کند. در میان انواع مختلف کابل سیمیا، برخی از آن‌ها پرفروش‌تر هستند و تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود دارد که نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد.
wiring

کابل مخابراتی زمینی سیمیا

کابل مخابراتی زمینی از پرکاربردترین انواع کابل مخابراتی است که عموما با روکش مشکی رنگ تولید می‌شود. همانطور که از نام این کابل مشخص است، بیشتر در ساختمان‌ها و سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل از انواع پرفروش کابل سیمیا است که با بهترین کیفیت ممکن تولید می‌شود.

wiring

کابل مخابراتی هوایی سیمیا

کابل مخابراتی هوایی از مهم‌ترین رسانه‌های انتقال است. روکش این کابل‌ها عموما به رنگ طوسی بوده و انعطاف پذیری آن از کابل مخابراتی زمینی کمتر است. جنس عایق این کابل پلی اتیلن کراسلینک بوده که مقاومت بالایی در برابر خورشید ایجاد کرده و به مراتب انعطاف پذیری کابل را کاهش می‌دهد.

wiring

کابل افشان سیمیا

اصلی‌ترین مشخصه کابل افشان، وجود رشته‌های افشان در کنار یکدیگر است که تشکیل یک هادی افشان می‌دهند. انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر رطوبت و ولتاژ بین 300 تا 500 ولت، از دیگر مشخصات مهم کابل افشان است. این محصول از باکیفیت‌ترین انواع کابل سیمیا می‌باشد.

wiring

کابل اعلان حریق سیمیا

کابل اعلان حریق با توجه به نوع اجزای داخلی و جنس عایقی که دارد، در برابر حرارت مستقیم آتش مقاومت دارد. میزان مقاومت این کابل‌ها با یکدیگر متفاوت است و براساس استاندارد LPCB تعیین می‌شود. کابل اعلان حریق سیمیا از ایمن‌ترین کابل‌های اعلان حریق موجود در بازار است که می‌توانید آن را از فروشگاه پردیس کابل گستر تهیه کنید.

wiring

کابل کنترل سیمیا

کابل کنترل از انواع کابل برق است، اما طریقه عملکرد آن‌ها متفاوت از کابل‌های برق معمولی است. این کابل برای سیگنال‌هایی با جریان پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد. کابل کنترل دارای استحکام بالایی بوده و در برابر ضربات فیزیکی یا فشارهای بالا بسیار مقاوم است. کابل کنترل سیمیا از پرفروش‌ترین انواع کابل سیمیا بوده که در فروشگاه پردیس کابل گستر به فروش می‌رسد.

wiring

کابل کواکسیال سیمیا

کابل کواکسیال که به آن کابل آنتن هم گفته می‌شود، از نوع کابل‌های محافظ داده است، یعنی توسط عایقی پوشانده شده که نویزپذیری و اختلال در سیگنال‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. از این کابل در فواصل کوتاه و بلند استفاده می‌شود. این کابل نیز مانند سایر محصولات سیم و کابل سیمیا از بالاترین کیفیت موجود برخوردار هستند.