مقاله

کابل درون چاهی SWR

کابل درون چاهی SWR

در پروژه‌های استفاده از آب چاه، سه عامل الکتروپمپ، کابل درون چاهی SWR و مفصل ارتباطی نقش اساسی ایفا می‌کند. درنظر گرفتن کیفیت هر کدام از این بخش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اما اشکال در هر کدام از این بخش‌ها، ایمنی کار را به خطر خواهد‌انداخت.

استفاده از عایق پلیمری در این کابل‌ها به جای عایق PVC کیفیت این محصولات را بالا برده و این کابل‌ها را در برابر انواع آب‌های مختلف مقاوم کرده‌است. کابل‌های SWR سیم و کابل سیمیا با آزمایش انواع مختلف آزمون‌های درون آبی ، کهنگی و استقامت کششی، با بهترین کیفیت در اختیار هم‌میهنان عزیز قرار می‌گیرید.

ساختمان کابل SWR درون چاهی

در این کابل برای هادی، مس آنیل کلاس 5 استفاده شده است و روکش آن نوار پلی استری است که مقاومت آن را افزایش داده‌است. جنس روکش آن TPP است و این روکش در بین رشته‌های کابل نفوذ کرده‌است. رنگ آن معمولا آبی یا مشکی هستند و اگر دچار ضربه شوند آب به داخل آن‌ها نفوذ نمی‌کند؛ زیرا به صورت ضدآب طراحی شده‌اند. جنس پلیمری روکش آن را در برابر دمای تا 70درجه و نفوذ آب مقاوم کرده و طول عمر این کابل را به نحو چشمگیری افزایش داده است. همچنین این کابل‌ها در برابر اجسام تیز و برنده بسیار مقاوم هستند.

وزن پایین این کابل‌ها قابلیت حمل و نقل این کابل‌ها را آسان کرده‌است و همچنین خمش کابل نیز به دلیل عایق آن بالا رفته‌است. این عواملنصب آن را نیز راحت کرده‌است.

اجزای کابل  SWR

این کابل‌ها از CU.TPR.TRP.PET تشکیل شده‌اند.

ویژگی‌های منحصر به فرد کابل درون چاهی

  • مقاومت در برابر اشعه فرابنفش و گاز اوزون
  • مقاومت بسیار بالا در برابر فشار استاتیکی و نفوذ آب
  • مقاومت در برابر اسیدها و بازها و حلال‌های صنعتی
  • تحمل حرارتی بالا
  • خفظ قابلیت کششی در دماهای پایین
  • وزن پایین
  • بازیابی آسان ضایعات آن‌ها

موارد بالا کابل درون چاهی SWR را بهترین گزینه برای هماهنگی با پمپ و مفصل‌های ارتباطی تبدیل کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.